Informatie aanvraag

Voor meer informatie kunt u bellen of mailen met:
tel: +31 (6) 29 29 92 16 of
kim@barendevents.nl

Laatste Tweets


Dubbelklik op de foto's voor vergroting:

 

Incentive Mitsubishi Motors naar Dublin: april 2016

Voor alle Mitsubishi dealers in Nederland de incentivetrip naar Dublin georganiseerd.

Totaalconcept, samenstelling programma, hotel, tickets, techniek, aankleding, transport, dinerlocatie, feestlocatie, gidsen etc.

Aantal gasten: 150

 

Uitreiking Ster Gouden Loeki 2015

Locatie: Melkweg Amsterdam

Muzikaal college van Gerard Ekdom

Presentatie: Katja Schuurman

Thema: GlamRock

Aantal gasten: 700

Barend Events was voor het derde jaar verantwoordelijk voor het ontvangst en de afterparty van de uitreiking van de Gouden Loeki, dé publieksreclameprijs van 2015 voor de beste tv- commercial. Highlights: Uitnodiging, locatie, styling, catering, valet parking, registratie, hostesses, entertainment, band, dj's, techniek en diverse sponsordeals.

Modeshow Olvi's 2015

Modeshow voor het high end bruidsmodemerk Olvi's.

Barend Events was verantwoordelijk voor het totaalconcept.

Modellen, styling, locatie, catering, regie, muziek en entertainment.

Locatie: Buiksloterkerk in Amsterdam

Aantal gasten: 150

Stadshart Zoetermeer

Marketingactie:

Opdracht: Laat zien hoe goed Stadshart Zoetermeer bereikbaar is met het openbaar vervoer en breng de nieuwe fashionwinkels onder de aandacht.

In de tram werden door professionele dansers / modellen flyers uitgedeeld. Op de flyer stond hoe je mee kon doen aan de Facebook actie.

Raad de waarde van dit Stadshart!

Highlights: Facebook actie, flashmob, modeshow in de tram.

https://vimeo.com/171168588

 

 

Uitreiking Ster Gouden Loeki 2014

Locatie: Gashouder

Aantal gasten: 1200

Uitreiking van Dé publieksreclameprijs.

Barend Events was verantwoordelijk voor het voorontvangst en de afterparty.

Highlights: Locatie, styling, catering, techniek, entertainment, hostesses, uitnodiging en registratie.

Unibail Rodamco

Pop Up Store 2014:

Barend Events was verantwoordelijk voor het concept en de uitvoering van een Facebook actie voor het vijf sterrenwinkelcentrum Stadshart Amstelveen.

In één nacht werd een leegstaande winkel omgebouwd tot een pop - up store waar de diverse te winnen prijzen op een ludieke manier werden tentoongesteld.

Daarmee creëerde Barend Events een echte eyecatcher in het hart van het winkelcentrum.

Highlights: concept, creatie, styling, winactie, pop-up store

 

Leaseplatform

Lustrum vijfjarig bestaan:

Barend Events was verantwoordelijk voor de coordinatie, realisatie, registratie, uitnodigingen, locatie en de keuze van de boot.

Highlights: Restaurant De Nederlanden, varen op de Vecht

Aantal personen: 75

 

Oostenrijks Toeristenburo 2014

Marketingactie:

In opdracht van Promotion Partners was Barend Events verantwoordelijk voor de ontwikkeling van het concept en de uitvoering.

Doelstelling: Oostenrijk promoten als goede autobestemming voor de vakantie.

In hartje Amsterdam stonden er meerdere verschillende gebrande car2go auto's klaar om voorbijgangers gratis naar hun volgende bestemming te brengen. Daarnaast werden er nog 2500 goodiebags uitgedeeld door een promotieteam.

Kernwoorden: service gerichte actie, gastvrijheid, duurzaam, trendy.

Highlights: Concept, vergunningen, goodiebags

 

Joods Historisch Museum

Sponsordiner:

Barend Events was hier mede verantwoordelijk voor: Communicatie, veiling tijdens het diner, veilingmeester, glatt koosjere catering, styling, techniek, inhoudelijke programma invulling en de realisatie van de goodiebag.

Locatie: Joods Historisch Museum

Aantal gasten: 150

Highlights: Chefkok Ron Blaauw, wijnjournalist Cuno van t Hoff, Styling, veiling meester Paulina Cramer, Presentator Marc de Hond, voedingsdeskundige Prof. dr. Louise Fresco, optreden van Celine Purcell en Oren Schrijver. 

Helden Magazine

Lancering van de nieuwe edities:

Barend Events is de vaste partner van de driemaandelijkse lancering en verantwoordelijk voor het perstraject, begeleiding van de pers, de communicatie en de uitvoering van het event.

Locatie: Van der Valk Hotel Ridderkerk

Sanoma Media

Personeelskerstfeest 2012:

Barend Events was hier mede verantwoordelijk voor het algehele concept, styling, entertainment, techniek, catering, budget, algehele uitvoering, organisatie en begeleiding.

Highlights: Charly Luske, Nielson en Shirma Rouse, barterafspraak met Loods 5 t.b.v. de styling en inrichting, WII Nintendo, Grand Marnier.

Aantal gasten: 1200

Locatie: Hoofdkantoor Sanoma Media

Beth Shalom

Veiling:

Barend Events heeft hier een grote veiling georganiseerd die het bejaardentehuis veel geld heeft opgeleverd. Barend Events was hier verantwoordelijk voor de coördinatie, realisatie, (live)communicatie, conceptontwikkeling en uitvoering van het event. Burgemeester Eberhard van der Laan opende de veiling.

Highlights: Customized veilingboekje, benaderen sponsoren veilingitems, Eberhard van der Laan.

Particulieren Klanten

Diverse cases:

Barmitswa’s

Bruiloften

Diners

Tuinfeesten

Babyshowers

Will Pharma

Bedrijfsevent, Je eigen parfum maken met Barend Events:

Barend Events was hier verantwoordelijk voor het totaalconcept, de realisatie, locatie, techniek en de live communicatie rondom dit event. Dit internationale farmaceutisch bedrijf wilde een tweetalig event. Zowel in het Frans als in het Nederlands.

Highlights: Maak je eigen parfum met de grootste ‘neus’ van Europa, tweetalig event.

Locatie: Grote Kerk Breda

Aantal gasten: 70

Rabobank

Relatie event:

Barend Events was verantwoordelijk voor het concept, een ontbijt in het Stedelijk Museum en een bezoek aan de tentoonstelling van Malevich.

Highlights: Wijnjournalist Cuno van t Hoff, bezoek tentoonstelling Malevich.

Sack’s

Winkel opening van deze high Fashion dames modezaak in de Leidsestraat in Amsterdam

Barend Events was hier verantwoordelijk voor het uitnodigingstraject en de aanwezigheid van diverse bekende tv personalities.

Hightlihgts: Wendy van Dijk, Bridget Maaslaand en Suzanne Visser.

Congres IAB Nederland 2016

Congres met als onderwerp: How To Make It Work, Digitale Marketing Innovatie. 

Barend Events was verantwoordelijk voor de totale organisatie, locatie, tickets, hotels, sprekersdiner, styling, techniek, planning, draaiboek, catering, branding, hostesses, registratie en uitvoering sponsor overeenkomsten.

Moderator: Igor Beuker.

Sprekers o.a: Marnick Vandebroek, Tom Morton, Jeroen Lemaire, Annic van Wonderen & Tom de Bruyne.

Locatie: Pakhuis de Zwijger

Locatie sprekersdiner: Adam toren

Aantal gasten: 300

 

L'Oréal Luxe 2015

Kerstevent voor L'Oréal Luxe in samenwerking met ICI PARIS XL.

Doel van dit event was educatie en entertainment voor de Beauty Advisors van de ICI Paris XL filialen.

Dit heeft geresulteerd in een interactieve kennisquiz over de merken Giorgio Armani, Yves Saint Laurent en Lancôme.

Iedere Beauty Advisor kreeg zijn eigen stemkastje. 

Voor dit event waren we verantwoordelijk voor: conceptontwikkeling, organisatie en realisatie.

Locatie: TivoliVredenburg

Presentatie: Chris Zegers

Aantal gasten: 300

 

Unibail Rodamco: Stadshart Amstelveen, Stadshart Zoetermeer, Citymall Almere

Diverse Kerst-en Sinterklaas events en marketing acties..

Kerstconcerten, Sinterklaasfeesten, marketingacties, Late Night Shopping Events

https://www.facebook.com/StadshartAmstelveen/videos/1170831559632340/

https://www.facebook.com/kim.barend/videos/1086507484701406/

https://www.facebook.com/StadshartAmstelveen/videos/1170830499632446/

 

 

 

Ster 2015

Uitreiking Ster Gouden Loeki Aller Tijden:

Barend Events was verantwoordelijk voor het totaalconcept.

Ter gelegenheid van het 50-jarig bestaan van Ster, is de Ster Gouden Loeki Aller Tijden uitgereikt.

Dé prijs voor de populairste en meest memorabele tv-commerical uit 50 jaar Ster met als grote winnaar Olifant van Rolo.

Highlights: totaalconcept & organisatie,  presentator Wilfried de Jong, locatie Undercurrent, gasten 450

Yune Video

ABN AMRO Derde Woensdag van September:

Barend Events was verantwoordelijk voor de coördinatie en realisatie van dit prestige event. In opdracht van Yune Video produceerde Barend Events voor ABN AMRO ‘De Derde Woensdag In September’. Gerrit Zalm (voorzitter Raad van Bestuur ABN AMRO) en Han de Jong (chief economist ABN AMRO) namen onder leiding van Fons de Poel de Miljoenennota van 2013 onder de loep.

Deze talkshow, waarbij 300 genodigden aanwezig waren, werd live uitgezonden via Abnamro.tv, YouTube, NRC.nl en RTL.nl.

Highlights: Live stream, Fons de Poel, Gerrit Zalm, Han de Jong.

Locatie: Gashouder Amsterdam

Aantal personen: 300

Barend Events realiseerde dit event ook in 2014 in de Hermitage in Amsterdam.

BlazHoffski Productions BV

Ster Gouden Loeki 2013:

In opdracht van BlazHoffski was Barend Events verantwoordelijk voor het totaalconcept van de voorontvangst en afterparty van de uitreiking van de Ster Gouden Loeki 2013, de publieksreclame prijs.

Highlights: Registratie- en uitnodigingstraject, locatie, catering, Geza Weisz, Dio en MC Ron Simson, grote sponsordeals, styling en decoratie,entertainment en techniek.

Locatie: Gashouder Amsterdam

Aantal gasten: 900

Promotion Partners 2014

Bedrijfsfeest:

Barend Events was verantwoordelijk voor het concept, styling en uitvoering.

Highlights: Maak je eigen parfum, wijnproeverij en tot slot de hilarische discobingo.

Unibail Rodamco

Opening G-Star Women:

Barend Events was verantwoordelijk voor het concept en de uitvoering van de opening van de G-Star Women winkel in het Stadshart van Amstelveen.

Highlights: Toprak Yalciner uit GTST, DJ met live violiste, styling.

Oostenrijks Toeristenburo

Marketingactie:

Op deze regenachtige ochtend deelde het Oostenrijks Toeristenburo Oostenrijkse gastvrijheid uit. Bij het station Amsterdam Zuid WTC (Zuidplein) stond een team van 40 personen klaar om de forens tijdens de ochtendspits van 07.00 uur tot 09.00 uur een positief begin van de dag te bezorgen.

Uit diverse onderzoeken blijkt dat de Oostenrijkse gastvrijheid en “gemütlichkeit” door de Nederlanders enorm gewaardeerd worden. En daarom deelde het Oostenrijks Toeristenburo  op station Amsterdam Zuid deze gastvrijheid uit.Tijdens de ochtendspits stond bij de uitgang aan het Zuidplein een team van 40 personen klaar. In frisse rood-wit-rode outfit en voorzien van enorme 2-persoons paraplu’s zullen zij de nog niet helemaal wakkere en van het slechte weer balende forensen droog naar hun volgende aansluiting of kantoor begeleiden. Een positief begin van de dag.Om het regenleed nog wat verder te verzachten, stond er een tasje klaar met daarin een sample zonnebrand-crème, een paraplu en iets lekkers met een Oostenrijks tintje. In het kader van de zomercampagne, die dit jaar helemaal toegespitst is op ‘zomerse geluksmomenten’ heeft het Oostenrijks Toeristenburo een ludieke, opvallende actie neergezet om de Nederlanders een stukje échte Oostenrijkse gastvrijheid te laten ervaren op een moment dat ze dat goed kunnen gebruiken.

Barend Events was hier mede verantwoordelijk voor het totaalconcept, de uitvoering, realisatie, coördinatie, de live communicatie, vergunningen, logistiek en de begeleiding van deze actie.

Locatie: Amsterdam WTC

Expresso Fashion

Opening van de nieuwe winkel in Amsterdam op de Heiligeweg:

Barend Events was verantwoordelijk voor de creatieve invulling en de live communicatie van dit event.

Highlights: Levende etalage, uitnodigingstraject, pers, bekende Nederlanders, de styling van de promotiemeisjes, de Expresso magazine fotobooth en de inhoud en het benaderen van sponsoren voor de goodiebags.

Sanoma Media

Aangeklede Kerstborrel 2013:

Barend Events was hier mede verantwoordelijk voor het bedenken en het uitvoeren van het concept.

Aantal personen: 1000

Locatie: Hoofdkantoor Sanoma Media.

Citymall Almere 2016

Late Night Shopping Event.

Thema: Inner & Outer Beauty = Beautiful!

Highlights: beautyworkshops, modeshows, barber, beautybootcamp,

stylingadvies met Fred van Leer.

https://www.facebook.com/CitymallAlmere/videos/1241497182557929/

https://www.facebook.com/CitymallAlmere/videos/1241337062573941/

 

Holland Beauty Awards

Barend Events was hier mede verantwoordelijk voor het uitnodigingstraject en begeleiding van de pers en bn'ers.

Promotion Partners 2013

Bedrijfsuitje:

Barend Events was hier verantwoordelijk voor het toaalconcept, de locatie, techniek, catering, styling en begeleiding van het event.

Highlights: Costumize je eigen pump of ballerina, exclusief diner.

VU Medisch Centrum Amsterdam

Diverse cases:

Barend Events heeft diverse opdrachten uitgevoerd voor het VU Medisch Centrum, waaronder het produceren van een film, organisatie van artsendiners en personeelsbijeenkomsten.